perjantai 11. marraskuuta 2011

Salka harrastuskoira

Agikisoissa 2005 ja urku auki


Minä Salka  olen syntynyt vuonna 1999 ja tänään on 11.11. 2011, kumpaankin sisältyy hauska numerosarja. Me vuonna 1999 syntyneet olemme viimeiset 1900-luvulla syntyneet koirat. Kun meitä ei enää ole siirtyy yksi koirien vuosituhat historiaan. Emäntä haluaa laittaa tähän muutaman harrastuskuvan, mehän kilpailimme yhdessä TOKO:ssa voittaja luokassa ja agilityssa medi 3 luokassa Minä  olin aina valmis harjoituksiin ja kisoihin, kaikki yhdessä tekeminen oli tosi kivaa, lisäksi kisoissa ja treeneissä näki monia kavereita. Näin vanhana koirana on haikeaa kun lähes kaikki vanhat treenikaverit ovat ikuisilla agility- ja TOKO kentillä.
Agilityssa minä suoritin aina radan urku auki eli voimakkain äänitehostein, jotta kaikki tiesivät että kyseessä oli Salka islanninlammaskoira eikä mikään sukankutoja. Emäntä suunnitteli korvatulppien jakamista ratahenkilöille työturvallisuussyistä. -Kyllä ihmisillä on outo huumorintaju. 



Salka tekee kisoissa tunnistusnoutoa v. 2005

Agikisoissa  vuonna 2005


Agirodussa  v. 2003, ja urku auki, kuva: Jari Nevalainen

metallinouto omalla pihalla 2007 ja urkukin on kiinni

TOKO-treenit 2006

1 kommentti:

  1. On ne niiiin taitavia! En ole ennen kuullutkaan metallinoudosta :) ?!

    VastaaPoista